Izrada sadržaja za digitalne komunikacijske kanale u turizmu

Program je odobren od strane Ministarstvo rada, mirovinskog sustava, obitelji i socijalne politike te je dostupan svim zaposlenim i nezaposlenim osobama. Prijavite se!

Program traje do mjesec dana

Predviđeni početak izvođenja: rujan 2025.

Teorijska nastava odvija se HIBRIDNO

Nakon uspješne provjere dobije se Potvrda o stečenim kompetencijama/ishodima učenja

O programu

Cilj programa je omogućiti polaznicima stjecanje znanja i vještina potrebnih za istraživanje, kreiranje i promociju sadržaja na digitalnim komunikacijskim kanalima koji pridonose uspješnoj promociji turističkih brendova.

Program pruža priliku za razvoj karijera u području digitalnog marketinga i komunikacije u turizmu, uključujući izradu promotivnih tekstualnih sadržaja i planiranje krizne komunikacije za turističke brendove.

Koji su uvjeti za upis na program?

  • Posjedovanje kvalifikacije na razini 4.1 (trogodišnja srednja škola)
  • Najmanje navršenih 18 godina
  • Vrijedi za sve zaposlene ili nezaposlene osobe evidentirane pri HZZ-u

Koje su kompetencije koje se stječu programom?

  • Poznavati e-poslovanje u poslovnom okruženju
  • Prikazati posebne karakteristike turističkog proizvoda i formirati cijene u suradnji s odjelom marketinga i prodaje
  • Primijeniti IKT pri planiranju tematskih ponuda
  • Informirati turiste o ponudi turističke destinacije
  • Samostalno ili u timu izraditi promociju novog turističkog proizvoda
  • Primijeniti informacijsko komunikacijsku tehnologiju u organizacijskim aktivnostima

Upisi u tijeku – iskoristite priliku za besplatno školovanje!

Prijavite se na program Izrada sadržaja za digitalne komunikacijske kanale u turizmu potpuno besplatno putem HZZ vaučera! Broj mjesta u grupi je ograničen, stoga ne propustite ovu priliku. Ispunite prijavni obrazac, a mi ćemo vam dostaviti sve potrebne informacije!

    Kontakt